Nesen bija tā iespēja izbraukt ar veco labo bmw 7 e38. Iespaidi par šo mašīnu bija diezgan pozitīvi. Protams, netaisos salīdzināt šo auto ar kādu jaunāka gada mašīnu. Šeit drīzāk vēlos minēt iespaidus kādi bija braucot ar konkrēto auto. Lai arī mašīna ar, kuru izbraucu bija 1996 gada, tai salons bija saglabājies ļoti labā stāvoklī. Bieži vien nedaudz jaunākām mašīnām salons ir daudz sliktākā stāvoklī.
Salons, protams, bija ādas, ar sēdekļu apsildi, atmiņu.
Salonā sēdēšana bija ļoti ērta un skaņas izolācija no ārpuses bija pietiekoši laba. Konkrētais modelis ar, kuru braucu, bija 3.5 benzīns / gāze. Pilsētā iekļauties 60 km / h ir diezgan pagrūti un ir jāskatās spidometrā, jo ātrumu vispār nejūt. Pirms līkumiem arī ieteicams ieskatīties spidometrā, kamēr pierod pie mašīnas un tās jaudas. Kādu apdzīt uz šosejas nesagādā nekādas problēmas, jo kā pieskaras gāzes pedālim, tā mašīna burtiski aizlido.
Auto ir pietiekami simpātisks gan no ārpuses, gan no iekšpuses. Protams, par gaumi nestrīdas, bet man šis konkrētais modelis patīk. Iespaidi par šo auto ir ļoti pozitīvi un braukt ar bmw 7 e38 ir īsta bauda. Uzstādot gāzes iekārtu, braukšanas izmaksas ievērojami samazinās un jaudas zudums priekš 3.5 benzīna v8 motora nav jūtamas. Protams, ka neliels jaudas zudums ir, bet tas nav tik būtisks. Iespējams, ka pārsvarā mierīgi pārvietojoties pa pilsētu 3.5 benzīna motors varētu būt nedaudz par lielu, jo to visu jaudu nesanāks izmantot, taču priekš šosejas ir pietiekoši.
Runājot par remonta izmaksām, protams, ka bmw 7 e38 nebūs no tiem lētākajiem variantiem. Bet, ja mašīna ar, kuru braucat Jums ļoti patīk, tad nebūs žēl maksāt nedaudz vairāk par remontu, nekā budžeta klases auto mašīnām.
Kādas ir bmw 7 e38 populārākās problēmas?
Skatoties pēc csdd datiem vairākus konkrētā modeļa auto, tad var secināt, ka lielākās problēmas ir ar odometra displeju. Gadiem ejot ir padzisuši pikseļi, kā rezultātā nav salasāmi pilnvērtīgi odometra rādījumi. Otra lielākā problēma ir Airbag, SRS, ABS lampiņas, kuras deg panelī. Citreiz problēma ir elektroniska, citreiz tehniska. Par koroziju 1 punkts pārsvarā ir visiem šī gada eksemplāriem.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru