pirmdiena, 2014. gada 8. decembris

Toyota celica atsauksmes

toyota celica atsauksmes

Manas atsauksmes par šo 1996. gada auto toyota celica. Motors 1.8 benzīns. Principā iet normāli, taču prasītos nedaudz vairāk jaudas un visticamāk 2.0 būtu labākā izvēle. Sudraba krāsa, protams, ir ar saviem plusiem, jo tai mazāk var redzēt skrāpējumus un dubļus braucot pa peļķēm.

Toyota celica atsauksmes plusi

  • Patīkams vizuālais
  • Viegla vadāmība
  • Nolaižot aizmugurējos krēslus, var mierīgi iekrāmēt lielākas lietas. Pietiekoši ietilpīgs. Četras riepas var iekraut bez problēmām.
  • Ja spiež, tad iet
  • Tuvie un tālie lukturi ir atsevišķi (normāli prožektori, labi izgaismo ceļu)
  • Ātri uzsilst motors, tikko iedarbinot ir lielāki apgriezieni, sasniedzot normālu darba temperatūru apgriezieni nokrītas.
  • Piekare salīdzinoši izturīga, ja speciāli nedragā pa grants ceļiem ar nenormālām bedrēm.
  • Nav jāuztraucas par to, ka kāds gribēs nospert, celicas gen 6 nevienam nevajag un detaļas arī nesper.
  • Lai cik dīvaini nebūtu, ar rūsu problēmas nav. Ir pa kādam rūsas plankumam defekta vietās, bet sliekšņi visi ir veseli un nav bijis neviens vieninieks tehniskajā apskatē par koroziju. Izskatās, ka toyota celica ir viena no tām mašīnām, kura maz rūsē, ja pret to atbilstoši izturas.
  • Šogad nācās ieguldīt remontā tikai 50 euro par aizmugurējām stabilizatora atsaitēm. Pagaidām neteiksu, ka ir lieli remonta izdevumi. Toyotas skaitās diezgan izturīgas mašīnas un, ja ir kvalitatīvas detaļas, tad tās kalpo ilgi. Motori pie regulārām apkopēm kalpo pietiekoši ilgi. 
Toyota celica atsauksmes mīnusi
  • Salonā dzirdi visu savu piekari, savā ziņā šis varētu būt kā pluss un kā mīnuss. Pie mīnusa var minēt to, ka salonā ir paskaļi, bet pie plusa varētu minēt, ka vienmēr būsi informēts, ja piekarei kaut kas nav kārtībā, jo to uzreiz dzirdēsi.
  • Nav paredzēta pa lauku ceļiem un bruģi, ļoti cieta piekare, liekās, ka nokritīs riteņi, ja normāli lido, tad mazāk jūtams
  • Nav diez ko ekonomiska, pilsētā sanāk kaut kādi 14 litri uz simtu, ārpus pilsētas kaut kādi 8 vai 9 litri.
  • Veca mašīna, nepieciešams šad un tad piegāzt eļļu
  • Parkojoties aizmugure ir slikti redzama, jo sanāk sēdēt zemu un spoileris nedaudz aizsedz skatu.
  • Paredzēta slaidiem cilvēkiem, ar alus vēderu grūti tur būs iekāpt. 
  • Bērnu sēdeklīti ielikt var, bet tas nedaudz būs sasvēries, jo aizmugurē arī ir recaro tipa sēdekļi ar maliņām.
Kopumā manas toyota celica atsauksmes ir tādas, ka auto nav no tiem sliktākajiem variantiem par šobrīd pieejamo cenu Latvijas tirgū, ja vēlas auto, kurš nedaudz atšķiras no citiem biežāk sastopamajiem. Priekš Latvijas ceļiem nav tas labākais variants, ja bieži sanāk braukt pa slikta seguma ceļiem, tad visticamāk piekare būs jātaisa diezgan bieži un braukšana būs ļoti cieta, var palikt bez zobiem. Remonta izmaksas nav baigi kosmiskās, ja runa iet par ritošo daļu, ja jātaisa kaut kas no virsbūves, tad sanāk padārgi. Piemēram, priekšējie lukturi šobrīd vidēji maksā pie 100 euro pa vienu tuvās gaismas lukturi. Bet tā kā virsbūvi reti, kad sanāk taisīt, ja nenošķil kaut ko, tad reāli par to nav vērts nemaz domāt. Ja jāizvēlas starp trešo golfu vai toyota celica gen 6, tad noteikti dodu priekšroku toyota celica gen 6.

Kopumā manas atsauksmes ir 50 pret 50. Ir savi plusi un savi mīnusi, nav ideāla mašīna, taču nav no sliktākajiem variantiem. Iesaku viennozīmīgi divu litru celicas. Degvielas patēriņa atšķirība ir neliela, tacu jaudas atšķirība ir diezgan ievērojama. Divu litru celicām bija 170 zirgi, bet 1.8 litru motoram tikai 116 zirgi. Protams, gadiem ejot visi zirgi nebūs saglabājušies, ar to ir jārēķinās pērkot vecu mašīnu. Lai arī gads nav pārāk jauns, celica joprojām ir pietiekoši simpātisks auto.

2 komentāri:

  1. 14l/100km no 1.8 motora??? Tas taču ir pizģec tādai mazmašīnītei. Patēriņš kā lielmotora 5ajam BMW, braukšana kā golfā

    AtbildētDzēst